Městys Hustopeče nad Bečvou
Hustopeče
nad Bečvou

ČEZ Distribuce mění způsob oznamování plánovaných odstávek elektřiny

ČEZ

Léta s letáky končí! Zaregistrujte se na www.cezdistribuce.cz/sluzba

Léta s letáky končí! Zaregistrujte se na www.cezdistribuce.cz/sluzba a dostávejte informace o odstávce elektřiny pohodlně e-mailem či SMS. Papírová oznámení už ve svém okolí od 1. 1. 2021 nehledejte. Plníme tak přání našich zákazníků a chráníme naši přírodu. Informace o plánovaných odstávkách budou nadále zveřejňovány také na www.cezdistribuce.cz/odstavky a zasílány na dotčené obce k vyvěšení na úředních deskách a případně k další komunikaci dle místních zvyklostí.

Už žádné přehlédnuté letáky

Od nového roku už neuvidí zákazníci ČEZ Distribuce na sloupech a domovních skříních nalepená papírová oznámení o odstávce elektrické energie. Energetici tak digitalizují své procesy a zároveň šetří přírodu. Jasným a žádaným řešením jsou informace online.

 

Na základě zpětné vazby od našich zákazníků je stávající systém výlepu „papírových“ oznámení v místě plánovaných odstávek nevyhovující. Mezi nejčastější připomínky patří, že si vylepených plakátů nevšimnou a o plánované odstávce se tak nedozvědí včas. V řadě obcí také narážíme na plošné zákazy výlepu plakátů,“ říká Radim Černý, místopředseda představenstva

a ředitel úseku Provoz a řízení distribuční soustavy ČEZ Distribuce.

 

Nabízíme proto zákazníkům přímo na míru bezplatnou službu oznamování plánovaných odstávek e-mailem a prostřednictvím SMS. Každý registrovaný zákazník se tak dozví o přerušení dodávky elektřiny i v případě, že se na adrese svého odběrného místa nevyskytuje pravidelně. Výhodou je také možnost rychle informovat o nějaké změně, například o zrušení plánované odstávky či o předpokládané době obnovení dodávek po poruše,“ popisuje novou službu Michaela Kociánová, členka představenstva a ředitelka úseku Síťové služby ČEZ Distribuce.

 

Jednoduchý způsob registrace

Registraci služby lze provést jednoduchým způsobem na www.cezdistribuce.cz/sluzba. Jediné, co musí zákazník zadat, je datum narození (u právnických osob IČO) a EAN kód. Tento ´jedinečný 18místný číselný identifikátor odběrného místa nalezne zákazník na vyúčtování za elektřinu (faktuře). Zaregistrovaní zákazníci dostávají pro svá odběrná místa informace
o plánovaných odstávkách dodávek elektřiny e-mailem či SMS, a to nejpozději 15 dnů předem. Při zjištění a vymezení rozsahu poruchy pak obdrží i SMS s předpokládaným časem obnovení dodávek (při rozsáhlých poruchách a kalamitních stavech, kdy se situace každým okamžikem mění, je automatické zasílání SMS pozastaveno).

 

Myslíme na pohodlí našich zákazníků a šetříme přírodu

Digitální forma oznamování je mimo jiné benefitem především pro naši přírodu. Dosavadní systém znamená ročně vytisknout až půl milionu letáků. Nově se každý rok uspoří průměrně
4 000 kg papíru, což je přibližně 10 stromů, a za pár let to tak může být celý les.

Informace o plánovaných odstávkách budou i nadále zasílány na odstávkou dotčená města
a obce k vyvěšení na úředních deskách a případně k jejich dalšímu šíření podle místních zvyklostí, např. prostřednictvím obecního rozhlasu, webových stránek, sociálních sítí, SMS kanálem apod. Běžného zákazníka z řad domácností se plánovaná odstávka elektřiny dotkne v průměru jednou ročně, a to zpravidla v rozsahu několika hodin v pracovní den.

Soňa Holingerová, mluvčí Skupiny ČEZ

Datum vložení: 24. 2. 2021 16:08
Datum poslední aktualizace: 24. 2. 2021 16:10
Autor: Miroslava Pavlíková

Rezervační systém

Rezervační systém

Kalendář odpady

Po Út St Čt So Ne
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5
6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2
3 4 5
6

Mobilní rozhlas

Mobilní aplikace

Logo mobilní aplikace

Aktuální informace v mobilní aplikaci zdarma ke stažení:

google-play-download

app-store-download

Exporty do RSS

RSS 0.91 RSS 1.0 RSS 2.0 Atom 1.0

Virtuální prohlídka

městyse
Virtuální prohlídka

Vodní toky

Stav vodní hladiny Loučský potok

OSA

Oćhranný svaz autorský